نجوم از صفر تا بی نهایت

وبلاگی برای علاقمندان به نجوم آماتوری

نجوم از صفر تا بی نهایت

وبلاگی برای علاقمندان به نجوم آماتوری

عکس یادگاری از کلاس نجوم

انجمن ستاره شناسی بندر امام خمینی 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

گلنازدهداری چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://nightsky-iran.blogfa.com

استاد عزیز سلام
امیدوارم که حال شما و خانواده ی محترمان خوب و خوش باشد و در این روزهای پر فیض شاگردتون رو از دعای خیرتون محروم نکرده باشید...
سوالی داشتم...ارتفاع قیفاووس در آسمان چقدر است...؟
در سمت غرب ستاره ای درخشان رو مشاهده کرده ام خیلی کنجکاوم که نام این ستاره را بدانم تا شاید بوسیله ی اون بتونم صور فلکی اطرافش رو شناسایی کنم...
با دیدن جبار گویی دوباره انرژی تازه ایی گرفته ام و به کمک تعالیم خوب شما تونستم جوزا و ثور رو هم پیدا کنم...
بالاخره خوشه ی پروین رو هم دیدم...
چندتا ستاره سمت شمال بود که به نظرم قیفاووس رو تشکیل میدادند اما هنوز شک دارم...
با خانم نظارات هم صحبت کردم و گفتم که با شما در اولین فرصت تماس بگیرد...
اسامی دهانه ها و دریاهای ماه و قدر و فاصله ی ستاره های آلفا رو هم فردا در مدرسه به ایشون خواهم داد ...از این باب نگران نباشید...
باز هم ممنونم از راهنمایی های همیشگی و کمکهایی که بعنوان یک معلم خوب به من و دیگر دوستانم اریه میدهید...

با سپاس فراوان

گلناز دهداری شنبه 25 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://nightsky-iran.blogfa.com

با سلام...
متاسفانه میل شما به من نرسیده...
اگر امکانش هست لطفا مجددا برایم ارسالش کنید...
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد